5-6 tane çin malı kullandım tek iyi çıkan fake iPhone'du onun da ses kalitesinden ve dokunmatiğinden şikayetçiyim ama öncekiler tek kelimeyle fiyaskoydu özellikle aldığım ilk hafta neredeyse kullanmamama rağmen bozulan N99i.
Her Çin malı kötüdür de demiyorum. Konu zaten alıntı tamamen benim sözlerim değil en alttaki yazı dışında.
Çin Malı Telefon Arkadaşlar Almadan Okusunlar
50
●6.710
- 05-01-2011, 23:20:26Üyeliği durduruldu
- 05-01-2011, 23:23:58Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kalınlaştırdığım yeri 50 - 60 kere okuyun. İdrak edebilirsiniz o zaman sanırım. - 05-01-2011, 23:27:47Üyeliği durdurulduNerede ne amaçlı üretildiğine bakarım ben.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:28:07kendin çin malı kullanıyonHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sonra bana diyon ben nokiadan başkta telmikullanıyom
- 05-01-2011, 23:29:06Üyeliği durdurulduArtık kullanıcıların yorumuna bakacağım.Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:35:36TTN D100 varfrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Hemde kırmızı
Bir tek sesi güzel değil açık unutuyorum derste 6110 gibi çalıyor
Kapı sesi mesaj sesi bir birine giriyor
Ama güzel telefon Çin min ama adamlar işi biliyor.
Allah için iyi yapıyor adamlar. - 05-01-2011, 23:43:40admın olu herşeyiypaıyorHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2011, 23:45:34İşte onu diyoruz bizde.frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Boy boy parana göre ucuz olanı alırsan bozuk olur.
Bak ben 2008 de kardeşime aldım 39TL ye avea dan üstüne kontör verdiler hediye mesaj verdiler.
Bak telefon hala süper kalite gidiyor.
Çünkü sağlam Çin malı.
Çin malı diyip geçme düşün, araştır onu yapan işçiliği. - 05-01-2011, 23:46:22Üyeliği durdurulduŞu özellikle İzmir Çankaya da Şair Eşref bulvarında satılan telefonlardan muzdaribim.
