frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
admın olu herşeyiypaıyor
İşte onu diyoruz bizde.

Boy boy parana göre ucuz olanı alırsan bozuk olur.

Bak ben 2008 de kardeşime aldım 39TL ye avea dan üstüne kontör verdiler hediye mesaj verdiler.

Bak telefon hala süper kalite gidiyor.

Çünkü sağlam Çin malı.

Çin malı diyip geçme düşün, araştır onu yapan işçiliği.