Coca Cola da türkiyede şişeleniyor şimdi coca cola türk malı mı ?
Katılıyorum
ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı

Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor
Sonra 2 büyük Türk şirketi aynı ürünün en ucuz olanını alıyor Türkiye de ne kadar a kakalar ise satıyor.
Sonra milletimiz gelip haberlerde Çin malı kötü diyor.
Ula tıp aletleri var ya onların üretimi yapılan CNC yani Computer Numerical Control - Bilgisayar Sayısal Kontrol.
Bu makinelerde en ince hassas aletler işleniyor ve siz hayata geri geliyorsunuz.
Ama işte Çin MALI siz neden ameliyat oluyorsunuz?
Çin malı ya bırakın olmayın.
Kalınlaştırdığım yeri 50 - 60 kere okuyun. İdrak edebilirsiniz o zaman sanırım.