• 06-01-2011, 02:03:04
    #37
    bazı arkadaşlar oda çinde yapılıyor bu da çinde yapılıyor demişler ama markalı ürünlerin -bildiğim kadarıyla- parçaları çindeki fabrikaya gönderiliyor. Oraya gönderilmesinin nedeni ucuz işçi. yani marka alırsanız made in china yazsa bile bu derece sorun yaşamazsınız
  • 06-01-2011, 02:35:29
    #38
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    Açılısta Kapanısta Karsılama Seslerı (...Bangır Bangır Bagarıyor Acmaya Kapamaya Ürkuyorsunuz)

    2 gündür beni güldüren tek şey bu oldu sağol
  • 06-01-2011, 10:32:26
    #39
    cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    coca cola da türkiyede şişeleniyor şimdi coca cola türk malı mı ?
    +2
  • 06-01-2011, 10:41:07
    #40
    vay be cın halk cumhurıyetı avukatlatı ıcımızdeymıs konuyu acan uyarmıs basına bı durum gelmıs avukatlar savunmalarını vermıs karar ıcın ust mahkemeyemı gıdelım
  • 06-01-2011, 10:49:24
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Nokia'dan şaşmayın kullananlar biliyor zaten kim ne derse desin...
  • 06-01-2011, 17:42:37
    #42
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gündür beni güldüren tek şey bu oldu sağol
    Yalan değil. Doğru
  • 06-01-2011, 18:21:34
    #43
    Üyeliği durduruldu
    aldığım tüm çin malı ürünlerde bu tarz sorunlarla karşılaştım. Çin malı satan arkadaşlarda savunmaya başlamışlar hemen ama savunulacak bir yanı yok , çin malllarının dandik olduğunu bilmeyen yoktur. Bu yüzden genelde heves için aldığım ürünleri çin malı alıyorum , bir kaç hafta sonra kendiliğinden bozuluyor bende o zamana kadar hevesimi almış oluyorum
  • 06-01-2011, 18:25:31
    #44
    animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÇİN MALI TELEFON ALACAKSANIZ BENCE ALMADAN OKUYUNUZ

    Bir Ses Var Aynı Galataya Benziyor Bas Bas Bagırıyor(...Ama İcraat Yok)

    Kamerası var - 2mp Yazmasına Ragmen Vga (...Ve Aşırı Dandık Vga)

    Bluetooth Var (...Ama Dosya Alabılıyorsunuz Dosya Gönderemıyorsunuz )

    Dokunmatık Ekranı Var (...Keske Olmasaydı Ah Bi Duzgun Çalıssa)

    Tv Var (...Nasıl Bir Tuner Takmışlarsa Ateş Gibi Isınıyor)

    3 Renk Tus Takımı Isıgı Var (...Ama Siz İstedğinizi Seçemiyosunuz Kendi Kafasıan Göre Seçiyor)

    Yedek Bataryası Yanında Hedıye (...Onu Vermeseler Hiç Kullanamayacağız.Karıştır Bişiler Yap 1 Gün Anca)

    Video Çekıyor (...Ama Takıla Takıla Çogu Zaman Kendı Çektıgı Vıdeoyu Kendı Oynatamıyor)

    Video Gosterıyor(...mus Vıdeo Player Var Ama Reset Attırıp Duruyor Telefona)

    1Gb Hafıza Kartı Var (...Olacak Tabı Telefon Degıl Meret Mp3 Player Baska Bı Halta Yaramıyor)

    Usbdende sarj oluyor (...Kendı Orjınal Şarj Aletıne Kotu Baglantı Orjınal Olmayan Şarj Aletı Dıyor)

    Resim Gösterıcısı Var (...Ama Telın Dahılı Hafızası 190 Kusur kb Oldugundan 200kb ve Üstu Resımlerıde acamıyor)

    Java var (...diye Satılıyor Ama Şuana Kadar Hicbı Java Uygulamasını Acamadı)

    İmei Kayıtlı (...Ama Çin Malı Ne Zaman Kapanacağı Belli Değil)

    İnanılmaz Yuksek Sesi Var (...Ama Temiz Degil MP3 Yine Neysede Konusurken Sesı Çok Az En Yuksek Sevıyede bıle)

    Otomatık Kapanma (...Özellık Sanmayın Sık Sık Kendı Kendıne Kapanabılıyor)

    Gprs Var (...Denılıyor Ama Yok Wap Var...)

    İnternet Browser Var (...Ama Web Sayfalarını Sayfa Boyutu Buyuk Dıye Hata Verıp Acmıyor)

    Ebook Okuyucu Var (...TXT Olmayanı Acmıyor... Turkce Karakter Varsa İcınde Tel Kendını Resetlıyor)

    Açılısta Kapanısta Karsılama Seslerı (...Bangır Bangır Bagarıyor Acmaya Kapamaya Ürkuyorsunuz)

    Çift Kamera Var (...Ama 3g Yok Yanı Goruntulu Konusma Bır Hayal Ama İstersenız Tras Olurken Kullanabılırsınız)

    ''AMA'' LARA Dikkat Ediniz Ben Özellikleri Yazdım Alırsız Almazsınız Size Kalmış!!!

    Alıntıdır. Yazılanların hepsi doğrudur. Sitede yapılan Çin malı telefon satışlarını engellemek için değil alacak arkadaşları önceden bilgilendirmek için açtım konuyu. Orijinalden şaşmayın. 3 yıldır Çin malı kullanıyorum ve bugüne kadar verdiğim paralara acıyorum. En kısa sürede yeni bir Nokia cihaz alacağım.
    Makale bana aittir arkadaşlar.
    Aldığın forumu da belirtsen iyi olurdu ancak ben dedikten sonra belirtme reklam yapmış gibi olmasın.
  • 06-01-2011, 19:58:26
    #45
    Üyeliği durduruldu
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale bana aittir arkadaşlar.
    Aldığın forumu da belirtsen iyi olurdu ancak ben dedikten sonra belirtme reklam yapmış gibi olmasın.
    Alıntı olduğunu belirttim de link bilmiyordum kardeşim kusura bakma