• 05-01-2011, 22:59:41
    #10
    şimdi hocam sen bunları yazdın diye biz almıyacakmıyız
  • 05-01-2011, 23:01:24
    #11
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi hocam sen bunları yazdın diye biz almıyacakmıyız
    Ne Açık öğretim okuyanlar r10 a giremeyecek mi?
  • 05-01-2011, 23:03:13
    #12
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne Açık öğretim okuyanlar r10 a giremeyecek mi?
    açık öğretim okuyanların sucunela birde ne alaka
  • 05-01-2011, 23:04:12
    #13
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi hocam sen bunları yazdın diye biz almıyacakmıyız
    Dikkate almayacak arkadaşlar olabilirler 3 senedir azimle Çin işi kullanıyorum şu an kullandığım kaçıncı telefon saymayı bıraktım artık...
    Alacak arkadaşları bilgilendirmek içindir bu yazı.
  • 05-01-2011, 23:08:25
    #14
    Üyeliği durduruldu
    eeee ?

    Tek telefonda var ise kimse almaz zaten kardeşim şuan internetin başında oturuyorsun sen modemin ne kadar zararı olduğunu biliyormusun he ?

    Çin malı cep telefonlarından 2 kat daha yüksektir zararı modemlerimizin bunu bilmiyor bazı arkadaşlar.

    İlk önce yapın dememeli yapmalıyım demelisin.

    Eğer bu kadar çok düşünüyorsan hayatını modem kullanma modem kullanmazsan internetinde olmaz buda aynen çin malı telefonlar içindir , telefonda kullanmaz isen arayan kişi ulaşamaz he git kötü bir telefon al kullan çin malından iyi dersen ki ozaman iş değişir.
    Adam heves ediyor alıyor ben şuana kadar kendim sattıpta sorun yaşadığımı hatırlamıyorum isteyenede radyasyon önleyici vs gönderiyorum bu alıcının kararıdır.
  • 05-01-2011, 23:08:39
    #15
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    açık öğretim okuyanların sucunela birde ne alaka
    İşte her Çin malı neden kötü ise buda öyle alaka


    Olum kandırıyorlar milleti yemin ediyom sana 200 dolarlık ürünü getiriyor adamlar üzerine yazıyor kendi markasının etiketini basıyor 2 kullanım kılavuzu al sana sat 1.000 TL

    İş bu ya sonra Çin malı bozuk, götü olum gidin 500 dolar olanı alın 1.000TL satın Çin malı 1. sınıf Alman malından bile sağlam.
  • 05-01-2011, 23:10:51
    #16
    Üyeliği durduruldu
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte her Çin malı neden kötü ise buda öyle alaka


    Olum kandırıyorlar milleti yemin ediyom sana 200 dolarlık ürünü getiriyor adamlar üzerine yazıyor kendi markasının etiketini basıyor 2 kullanım kılavuzu al sana sat 1.000 TL

    İş bu ya sonra Çin malı bozuk, götü olum gidin 500 dolar olanı alın 1.000TL satın Çin malı 1. sınıf Alman malından bile sağlam.

    Katılıyorum

    ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı
    Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor
  • 05-01-2011, 23:14:40
    #17
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    fiyat farkının sebebi de bu değilmi. ayrıca her çin malı telefon da böyle değil.
  • 05-01-2011, 23:15:08
    #18
    Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Katılıyorum

    ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı
    Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor
    Sonra 2 büyük Türk şirketi aynı ürünün en ucuz olanını alıyor Türkiye de ne kadar a kakalar ise satıyor.

    Sonra milletimiz gelip haberlerde Çin malı kötü diyor.

    Ula tıp aletleri var ya onların üretimi yapılan CNC yani Computer Numerical Control - Bilgisayar Sayısal Kontrol.

    Bu makinelerde en ince hassas aletler işleniyor ve siz hayata geri geliyorsunuz.

    Ama işte Çin MALI siz neden ameliyat oluyorsunuz?

    Çin malı ya bırakın olmayın.