Çin Malı Telefon Arkadaşlar Almadan Okusunlar
50
●6.710
- 05-01-2011, 23:01:24Nefrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açık öğretim okuyanlar r10 a giremeyecek mi?
- 05-01-2011, 23:03:13
- 05-01-2011, 23:04:12Üyeliği durdurulduDikkate almayacak arkadaşlar olabilirler 3 senedir azimle Çin işi kullanıyorum şu an kullandığım kaçıncı telefon saymayı bıraktım artık...frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alacak arkadaşları bilgilendirmek içindir bu yazı. - 05-01-2011, 23:08:25Üyeliği durduruldueeee ?

Tek telefonda var ise kimse almaz zaten kardeşim şuan internetin başında oturuyorsun sen modemin ne kadar zararı olduğunu biliyormusun he ?
Çin malı cep telefonlarından 2 kat daha yüksektir zararı modemlerimizin bunu bilmiyor bazı arkadaşlar.
İlk önce yapın dememeli yapmalıyım demelisin.
Eğer bu kadar çok düşünüyorsan hayatını modem kullanma modem kullanmazsan internetinde olmaz buda aynen çin malı telefonlar içindir , telefonda kullanmaz isen arayan kişi ulaşamaz he git kötü bir telefon al kullan çin malından iyi dersen ki ozaman iş değişir.
Adam heves ediyor alıyor ben şuana kadar kendim sattıpta sorun yaşadığımı hatırlamıyorum isteyenede radyasyon önleyici vs gönderiyorum bu alıcının kararıdır. - 05-01-2011, 23:08:39İşte her Çin malı neden kötü ise buda öyle alakafrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Olum kandırıyorlar milleti yemin ediyom sana 200 dolarlık ürünü getiriyor adamlar üzerine yazıyor kendi markasının etiketini basıyor 2 kullanım kılavuzu al sana sat 1.000 TL
İş bu ya sonra Çin malı bozuk, götü olum gidin 500 dolar olanı alın 1.000TL satın Çin malı 1. sınıf Alman malından bile sağlam. - 05-01-2011, 23:10:51Üyeliği durdurulduHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum
ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı
Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor - 05-01-2011, 23:15:08Sonra 2 büyük Türk şirketi aynı ürünün en ucuz olanını alıyor Türkiye de ne kadar a kakalar ise satıyor.Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sonra milletimiz gelip haberlerde Çin malı kötü diyor.
Ula tıp aletleri var ya onların üretimi yapılan CNC yani Computer Numerical Control - Bilgisayar Sayısal Kontrol.
Bu makinelerde en ince hassas aletler işleniyor ve siz hayata geri geliyorsunuz.
Ama işte Çin MALI siz neden ameliyat oluyorsunuz?
Çin malı ya bırakın olmayın.
Açık öğretim okuyanlar r10 a giremeyecek mi?
