HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte her Çin malı neden kötü ise buda öyle alaka


Olum kandırıyorlar milleti yemin ediyom sana 200 dolarlık ürünü getiriyor adamlar üzerine yazıyor kendi markasının etiketini basıyor 2 kullanım kılavuzu al sana sat 1.000 TL

İş bu ya sonra Çin malı bozuk, götü olum gidin 500 dolar olanı alın 1.000TL satın Çin malı 1. sınıf Alman malından bile sağlam.

Katılıyorum

ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı
Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor