Tugay33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Katılıyorum

ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı
Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor
Sonra 2 büyük Türk şirketi aynı ürünün en ucuz olanını alıyor Türkiye de ne kadar a kakalar ise satıyor.

Sonra milletimiz gelip haberlerde Çin malı kötü diyor.

Ula tıp aletleri var ya onların üretimi yapılan CNC yani Computer Numerical Control - Bilgisayar Sayısal Kontrol.

Bu makinelerde en ince hassas aletler işleniyor ve siz hayata geri geliyorsunuz.

Ama işte Çin MALI siz neden ameliyat oluyorsunuz?

Çin malı ya bırakın olmayın.