Katılıyorum
ZAten orjinaller bile çinde yapılıyor adamın parası var işçileri çinliler kadar yapamıyor haberlerde izledim 2 sene oluyor neredeyse çinliler yapıyor ama etıketı ayrı

Adam malzemesini veriyor çinliler yapıyor
Sonra 2 büyük Türk şirketi aynı ürünün en ucuz olanını alıyor Türkiye de ne kadar a kakalar ise satıyor.
Sonra milletimiz gelip haberlerde Çin malı kötü diyor.
Ula tıp aletleri var ya onların üretimi yapılan CNC yani Computer Numerical Control - Bilgisayar Sayısal Kontrol.
Bu makinelerde en ince hassas aletler işleniyor ve siz hayata geri geliyorsunuz.
Ama işte Çin MALI siz neden ameliyat oluyorsunuz?
Çin malı ya bırakın olmayın.