• 07-01-2011, 15:44:06
    #46
    animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alıntı olduğunu belirttim de link bilmiyordum kardeşim kusura bakma
    sorun değil
  • 07-01-2011, 15:51:29
    #47
    Üyeliği durduruldu
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Makale bana aittir arkadaşlar. :rolleyes
    eline sağlık hocam, millete anlatıyoruz ama anlamıyorlar ki, alan alana
  • 07-01-2011, 17:14:41
    #48
    Yeni bisey öğrendim aslında buda eklenebilir. Normaldeki sar telefonların sar değerleri 0,90 - 1,05 arasında falan imiş bu çin malı tefonların 2 ve 2'nin üzerinde imiş ondan vücüda çok zararlı. Google'dan bir arama ile zararını görenleri okuyabilirsiniz.

    Sar değeri : Radyasyon yayma değeri
  • 07-01-2011, 22:26:50
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Etkai7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni bisey öğrendim aslında buda eklenebilir. Normaldeki sar telefonların sar değerleri 0,90 - 1,05 arasında falan imiş bu çin malı tefonların 2 ve 2'nin üzerinde imiş ondan vücüda çok zararlı. Google'dan bir arama ile zararını görenleri okuyabilirsiniz.

    Sar değeri : Radyasyon yayma değeri
    Evet olabilir. Benimki 2 hafta gidiyor sadece telefon amaçlı kullanınca...
  • 07-01-2011, 22:43:28
    #50
    Çin malının da kalitelisi vardır. Adamlara yeterki bi cihaz göster onun dandiğini 10 dolara da yaparlar ondan kalitelisini 30 dolara da yaparlar.
  • 07-01-2011, 22:58:02
    #51
    Üyeliği durduruldu
    PuLeRi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malının da kalitelisi vardır. Adamlara yeterki bi cihaz göster onun dandiğini 10 dolara da yaparlar ondan kalitelisini 30 dolara da yaparlar.
    Sistem çok basit. İşveren adama işi teslim ediyor ve adet belirliyor. Adam evinde yapıyor işverene teslim ediyor yaptığı cihazları. Çin'lilerin evinde yapılan telefonlar şuanda ceplerimizde.