eeee ?
Tek telefonda var ise kimse almaz zaten kardeşim şuan internetin başında oturuyorsun sen modemin ne kadar zararı olduğunu biliyormusun he ?
Çin malı cep telefonlarından 2 kat daha yüksektir zararı modemlerimizin bunu bilmiyor bazı arkadaşlar.
İlk önce yapın dememeli yapmalıyım demelisin.
Eğer bu kadar çok düşünüyorsan hayatını modem kullanma modem kullanmazsan internetinde olmaz buda aynen çin malı telefonlar içindir , telefonda kullanmaz isen arayan kişi ulaşamaz he git kötü bir telefon al kullan çin malından iyi dersen ki ozaman iş değişir.
Adam heves ediyor alıyor ben şuana kadar kendim sattıpta sorun yaşadığımı hatırlamıyorum isteyenede radyasyon önleyici vs gönderiyorum bu alıcının kararıdır.