5-6 tane çin malı kullandım tek iyi çıkan fake iPhone'du onun da ses kalitesinden ve dokunmatiğinden şikayetçiyim ama öncekiler tek kelimeyle fiyaskoydu özellikle aldığım ilk hafta neredeyse kullanmamama rağmen bozulan N99i.
Her Çin malı kötüdür de demiyorum. Konu zaten alıntı tamamen benim sözlerim değil en alttaki yazı dışında.