frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendin çin malı kullanıyon sonra bana diyon ben nokiadan başkta telmikullanıyom
TTN D100 var

Hemde kırmızı

Bir tek sesi güzel değil açık unutuyorum derste 6110 gibi çalıyor
Kapı sesi mesaj sesi bir birine giriyor

Ama güzel telefon Çin min ama adamlar işi biliyor.

Allah için iyi yapıyor adamlar.