kendin çin malı kullanıyon

sonra bana diyon ben nokiadan başkta telmikullanıyom
TTN D100 var
Hemde kırmızı
Bir tek sesi güzel değil açık unutuyorum derste 6110 gibi çalıyor

Kapı sesi mesaj sesi bir birine giriyor
Ama güzel telefon Çin min ama adamlar işi biliyor.
Allah için iyi yapıyor adamlar.