HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman neymiş?

Beyler, bayanlar kaliteli ve uygun fiyat olan Çin malı alıyoruz.

Sorun etmiyoruz artık, yok Çin malı kanser yapıyor, bir şey yayıyor, bozuluyor, ediyor.
Yav sen benim odama gir ne alırsan eline Çin malı. Sony tv'm var Çin malı, goldmaster receiverım var çin malı, telefonum çin, oyuncaklarım çin, philips dvd playerim çin...
Ama konuda 1. mesajda yazılanlar yalan mı? DEĞİL!
Bilmiyorum belki de bana şuana kadar hep öyleleri denk geldi...
En son aldığım fake iPhone'a 249 TL ödedim 5 yıl garanti dediler falan benim yiğen telefonu fırlattı bana iç ekran kırıldı yalanım yok 3 ayda geri geldi bana telefon.