animecoliq35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya zaten öyle olanlara birşey demiyoruz heryerde satılan kalitesiz ürünler benim kastım al Sony'ler bile Çin malı ona bakarsan... Bana sorarsan Sony dünyanın her üründe en iyi markası bence.
Oda bir şey mi olum ya.

Toshiba tut acer at.

Alman malından Japon harikasına kadar hepsinde.


..... firma adına
..... Çin Halk Cumhuriyeti ..... tesisinde üretilmiştir.
.... tarafından ithal edilmiştir.

Diyor hep Türk malları bile bak Arçelik, Beko millet Türk malı diyor ama değil.

Bak alman malı Acer bilgisayarlar daha neler neler.