Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hepsinin doğru olduğunu söyleyebilirim , eğer paranız yoksa almayın kardeşim. İnsanlara gösteriş yapacaksınız diye almak zorunda değilsiniz. Gidin 50 liraya bir nokia telefon alın onu kullanın rahat rahat. En azından sinirleriniz bozulmaz.