İşte onu diyoruz bizde.
Boy boy parana göre ucuz olanı alırsan bozuk olur.
Bak ben 2008 de kardeşime aldım 39TL ye avea dan üstüne kontör verdiler hediye mesaj verdiler.
Bak telefon hala süper kalite gidiyor.
Çünkü sağlam Çin malı.
Çin malı diyip geçme düşün, araştır onu yapan işçiliği.
Ya zaten öyle olanlara birşey demiyoruz heryerde satılan kalitesiz ürünler benim kastım al Sony'ler bile Çin malı ona bakarsan... Bana sorarsan Sony dünyanın her üründe en iyi markası bence.