Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
138
●6.181
- 21-11-2010, 19:53:23Ya bunu benim & radmin in okuduğu konulara lütfen yapmayın ya korkuyoruz ya.BEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2010, 20:15:01Yarın için hazırlıklarımı yaptım, ilk defa kendimi çok yakışıklı hissediyorum.
Gerçi okula kadar kalırmı bu tip bilmem.
Kızın karşısına çıkıpta konuşamamak var, rezil olmak var. Off off.
Söyliyicem ama bu sefer, kaybetmiyicem.
- 21-11-2010, 20:33:33kasma kendini rahat ol ama çokta salma kendini. en önemlisi rol yapma içten ol. geleceği varsa zaten kendisi gelir. yoksa canın saolsun. dünyanın sonu degil ya
- 21-11-2010, 21:11:19Çok teşekkürler arkadaşlar, güzel şeyler öğrendim bu konuda. R10'u çok iyi bir şekilde temsil edicem yarın.galileomcse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2010, 21:25:50böyle kız istemeye gidersen bi gün, kızılcık sopasıyla kovalarlar dikkat etZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2010, 23:36:26Arkadaşlar sadece hoşlandığımı söyliyicem, ama duruma göre çıkma teklifide edebilirim.Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçi okula kadar kalırmı bu tip bilmem.