Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
21-11-2010, 20:33:33
#85
galileomcse
kasma kendini rahat ol ama çokta salma kendini. en önemlisi rol yapma içten ol. geleceği varsa zaten kendisi gelir. yoksa canın saolsun. dünyanın sonu degil ya