Doc.Deniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
138
●6.181
- 22-11-2010, 20:53:57Üyeliği durdurulduBence anladın ama anlamamışlıktan geliyorsunZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2010, 20:54:31Üyeliği durdurulduBence anladın ama anlamamışlıktan geliyorsunZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2010, 20:58:02Üyeliği durdurulduBence anladın ama anlamamışlıktan geliyorsunZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2010, 23:17:43Açık konuşun bence.H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
( ! ) amin bismilllah el ham hum him hiz mol kal kel kul lül vav.
Cevabı mı ?Doc.Deniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-11-2010, 00:22:25Bence anladın ama anlamamışlıktan geliyorsunZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2010, 01:20:27Bence anladın ama anlamamışlıktan geliyorsunZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-11-2010, 03:11:13Gerçi o yıllarda daha doğmamışsındır ama sana yazmışlar.Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen neymişsin be abi