• 23-11-2010, 19:57:19
    Üyeliği durduruldu
    Kızla Konuşayım derken R10'la Aran Bozulacak
  • 23-11-2010, 20:41:04
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen susmakta en büyük cevaptır.
    Sen susacağına git kızla nasıl konuşucan onu öğren hadi koş liseli seni
  • 23-11-2010, 21:03:03
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen susacağına git kızla nasıl konuşucan onu öğren hadi koş liseli seni
    +1

    ayrıca adamın sustuğu falan yok en büyük cevap susmak diyor
  • 23-11-2010, 21:14:22
    Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen susacağına git kızla nasıl konuşucan onu öğren hadi koş liseli seni
    Senin burada çok bilmiş gibi söylediğin öneriler kızın yanında işliyormu sanıyosun? bu arada kızla konuşalı 3 gün oluyor. Bu arada diğerleri gibi liseli olduğumuzu saklamadıkya hemen başlayın liseli liseli diye dengesiz kişilikler.


    lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    +1

    ayrıca adamın sustuğu falan yok en büyük cevap susmak diyor
    Seni neden kasıyorki bu kadar? bu arada susmak derken o şahısa cevap vermediğimi anlamayacak yapıya sahipsin.

    Topla arkadaşlarını gelsinler konuya rastyyy