Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
23-11-2010, 21:03:03
#138
lost42
Rasty adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen susacağına git kızla nasıl konuşucan onu öğren hadi koş liseli seni
+1
ayrıca adamın sustuğu falan yok en büyük cevap susmak diyor