Sen susacağına git kızla nasıl konuşucan onu öğren hadi koş liseli seni
Senin burada çok bilmiş gibi söylediğin öneriler kızın yanında işliyormu sanıyosun? bu arada kızla konuşalı 3 gün oluyor. Bu arada diğerleri gibi liseli olduğumuzu saklamadıkya hemen başlayın liseli liseli diye dengesiz kişilikler.
+1
ayrıca adamın sustuğu falan yok en büyük cevap susmak diyor
Seni neden kasıyorki bu kadar? bu arada susmak derken o şahısa cevap vermediğimi anlamayacak yapıya sahipsin.
Topla arkadaşlarını gelsinler konuya rastyyy