Rasty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen susacağına git kızla nasıl konuşucan onu öğren hadi koş liseli seni
Senin burada çok bilmiş gibi söylediğin öneriler kızın yanında işliyormu sanıyosun? bu arada kızla konuşalı 3 gün oluyor. Bu arada diğerleri gibi liseli olduğumuzu saklamadıkya hemen başlayın liseli liseli diye dengesiz kişilikler.


lost42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+1

ayrıca adamın sustuğu falan yok en büyük cevap susmak diyor
Seni neden kasıyorki bu kadar? bu arada susmak derken o şahısa cevap vermediğimi anlamayacak yapıya sahipsin.

Topla arkadaşlarını gelsinler konuya rastyyy