Zekai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
138
●6.181
- 21-11-2010, 23:51:13Nerden biliyosun evliyamısın?Oktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2010, 08:53:00Üyeliği durdurulduOktigh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle%90 doğru diyor ben görmedim okuldan birlikte olupta evlilik yoluna giden birini kendi yaşantım'daZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-11-2010, 11:43:40senin çevrende olmaması, bunun %90 doğru olduğunu kanıtlamaz, dünya senin etrafında dönmüyor. benim çevremde de bir sürü insan var böyle, okuldan sonra hala devam eden. ne benim çevrem ne senin çevren bu konuya açıklık kazandırabilir.CyberMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bize düşen arkadaşa mutluluk dilemek. - 22-11-2010, 12:39:52kızlar *********** tiplere bayılır
kendini dahiane göster çok değil yani
nasıl diyim sana mesela ilkkez birşey öğreneceksin falan
gitona sor masustan.
yada ben şunu çok yaparım
onu kes
bakışlarınla biraz ukalalık yap
kalbini kazan sonra git yanına eminim kız seni terslicektir uzaktan bakıp yanına gittinmi tersledimi seni emin ol peşinden koşmanı isticek ama sakın yapma bunu
kendini satar gibi yap ama satma
sen herdefasında malı göster o tam parayı çıkaracakken sen malı geri çek
yanlış anlama işi ticaret manasında anlattım kızlarda ticaret gibidir
akıllı olursan kazanırsın sonra naparsan yap
haa bu uzun süreli bi ilişki formulu değil 
uzun süreli istersen Ulaşılmaz ol sevimli ol
ne bilim kendine çok fazla özen gösterme
her düştüğünde sen kurtar onu
yavaştan sana aşık olacaktır
baş başa kaldığınız zamanlar biraz tedirgin davran
rahat olma
kız biraz anlasın oda tedirginleşsin
sonra zaten sen aşık o aşık aşk ateşlerinde kavrumkavrum kavrulurken bombayı patlat
Sen romesun unutma
biraz sinirli ol çok değil
onu üzer gibi yap sonra git ufacık hediye al en fazla 1 tl
şunu unutma paraya pula tapan kız anca ... anladın
1 tl lik bilezik al mesela ona ver taksın hatta sen tak eğer yüzünde gülücükler oluşuyorsa eminimki eve gidince sevinçten ağlacaktır sakın o gün teklif etme
ertesi gün teklif et
ve iki aşıklar gibi dolaşın arada kıskançlık yap aşırıya kaçma
ama asla ve asla bi kız için hayatını tehlikeye atma buna kavgada dahil!!!
- 22-11-2010, 14:41:02Ne kadar gerizekalı bi insanım ya, yok abi cesaret edemedim. Denemek için önüme gelen her kızla muhabbete girdim sevgilin varmı dedim olmasını istermisin dedim ama o kızı görünce elim ayağım kilitlendi ya.
Öğle tenefüsünde cesaret edebildim baktım kız 20 30 kişinin içinde bi kız arkadaşa dedim git çağır diye tam çağırırken zil çaldı şansa. Çıkıştada söylemek için kapıda bekliyodum bu sefer kararlıydım, arkadaş gel gidelim dedi ........(kızın adı) olmadan gitmem dedim tesadüf kız karşıma çıktı ve duydu.
Olayın şokunu atlatana kadar kız gitti.
Pfff lanet olsun.
- 22-11-2010, 15:13:18Evet açarsa faceden veya msnden söyliyicem.Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kendini dahiane göster çok değil yani
Öğle tenefüsünde cesaret edebildim baktım kız 20 30 kişinin içinde bi kız arkadaşa dedim git çağır diye tam çağırırken zil çaldı şansa. Çıkıştada söylemek için kapıda bekliyodum bu sefer kararlıydım, arkadaş gel gidelim dedi ........(kızın adı) olmadan gitmem dedim tesadüf kız karşıma çıktı ve duydu.
Olayın şokunu atlatana kadar kız gitti.