Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
22-11-2010, 15:13:18
#99
EscapeLord
Yatirim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
duydu ise bugün facebook'tan ona söyle.
Bugün senle birşey konuşacaktım. vs.
faceden söyle en iyisi.
Evet açarsa faceden veya msnden söyliyicem.