Ne kadar gerizekalı bi insanım ya, yok abi cesaret edemedim. Denemek için önüme gelen her kızla muhabbete girdim sevgilin varmı dedim olmasını istermisin dedim ama o kızı görünce elim ayağım kilitlendi ya. Öğle tenefüsünde cesaret edebildim baktım kız 20 30 kişinin içinde bi kız arkadaşa dedim git çağır diye tam çağırırken zil çaldı şansa. Çıkıştada söylemek için kapıda bekliyodum bu sefer kararlıydım, arkadaş gel gidelim dedi ........(kızın adı) olmadan gitmem dedim tesadüf kız karşıma çıktı ve duydu. Olayın şokunu atlatana kadar kız gitti.

Pfff lanet olsun.