Zekai adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
138
●6.181
- 21-11-2010, 01:16:11Bi' kaç kız arkadaşada sordum, plan hazır.gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okulda yanına gidip hoşlandığımı söyleyip biraz vakit geçirmek istediğimi söyliyicem.
- 21-11-2010, 01:51:15Üyeliği durdurulduAçık ol ne ise onu söyle
uzatma lafı seviyorum uleynnnn diye bağır yolda
- 21-11-2010, 02:05:59Sonra tokadı yiyimteknodunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2010, 03:03:56Msndenmi söylesem acaba hoşlandığımı ve onunla vakit geçirmek istediğimi
- 21-11-2010, 05:24:09ya arkadaş hepsi bir kıza açılacaksın bu kadar gürültü yapmaya ne gerek var?bırak msnden felan boşver ya sonra kız seni pısırık,kendine güvenmeyen biri zannedecek.git açık açık söyle ucunda ölüm yokya bu işi bu kadar dert etme kendine güven yeter.Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2010, 06:01:59Üyeliği durdurulduBUNU Kur oldu olacak , msnden söyleme yüzüne söyleZekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanka ben nolcam