• 21-11-2010, 01:05:06
    #64
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Yalnız şuanda tanımadığı için reddeder diye korkuyorum. İlk başta sadece hoşlandığımı söyleyip biraz vakit geçirmek istediğimimi söylemeliyim yoksa direk çıkma teklifimi ediyim?
    birbirinizi tanımadan öyle birşey yapma. 1 2 hafta takılın sonra edersin teklifini.
  • 21-11-2010, 01:16:11
    #65
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birbirinizi tanımadan öyle birşey yapma. 1 2 hafta takılın sonra edersin teklifini.
    Bi' kaç kız arkadaşada sordum, plan hazır.

    Okulda yanına gidip hoşlandığımı söyleyip biraz vakit geçirmek istediğimi söyliyicem.
  • 21-11-2010, 01:43:22
    #66
    Dakota adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hadiii kanka ben nolcam
    sen allahlıksın kanka.
  • 21-11-2010, 01:51:15
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Açık ol ne ise onu söyle uzatma lafı seviyorum uleynnnn diye bağır yolda
  • 21-11-2010, 02:05:59
    #68
    teknodunya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık ol ne ise onu söyle uzatma lafı seviyorum uleynnnn diye bağır yolda
    Sonra tokadı yiyim
  • 21-11-2010, 03:01:10
    #69
    Benim gibi yüzlerce kişinin arasında sahnede söylemiyorsun en azından sakin olup içinden geçeni anlat gerisi gelir.
  • 21-11-2010, 03:03:56
    #70
    Msndenmi söylesem acaba hoşlandığımı ve onunla vakit geçirmek istediğimi
  • 21-11-2010, 05:24:09
    #71
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msndenmi söylesem acaba hoşlandığımı ve onunla vakit geçirmek istediğimi
    ya arkadaş hepsi bir kıza açılacaksın bu kadar gürültü yapmaya ne gerek var?bırak msnden felan boşver ya sonra kız seni pısırık,kendine güvenmeyen biri zannedecek.git açık açık söyle ucunda ölüm yokya bu işi bu kadar dert etme kendine güven yeter.
  • 21-11-2010, 06:01:59
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Msndenmi söylesem acaba hoşlandığımı ve onunla vakit geçirmek istediğimi
    BUNU Kur oldu olacak , msnden söyleme yüzüne söyle