Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
21-11-2010, 02:05:59
#68
EscapeLord
teknodunya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Açık ol ne ise onu söyle
uzatma lafı seviyorum uleynnnn diye bağır yolda
Sonra tokadı yiyim