Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Msndenmi söylesem acaba hoşlandığımı ve onunla vakit geçirmek istediğimi
ya arkadaş hepsi bir kıza açılacaksın bu kadar gürültü yapmaya ne gerek var?bırak msnden felan boşver ya sonra kız seni pısırık,kendine güvenmeyen biri zannedecek.git açık açık söyle ucunda ölüm yokya bu işi bu kadar dert etme kendine güven yeter.