• 20-11-2010, 17:12:11
    #46
    ne dediğini bil. saçmalarsan kızın kafasını ütülemekten başka birşey yapmazsın.
  • 20-11-2010, 17:36:59
    #47
    bLaSty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evli biri olarak size eşime nasıl açıldığımı söyleyeyim.

    2008 yılında askerden yeni gelmişim avea bireysel' de işe başladım.Mayıs sonu yada haziran başıydı işe başladığımda.O zamanda sevgilim vardı.Neyse zaman geçip giderken sevgilimden ayrıldım.Daha doğrusu o benden ayrıldı.Ulan dedim buna inat hemen birini bulacam nispet yapacam.O zamanda karşı ofiste avea kurumsal şube vardı.Aynı şirketin personeliyiz ama bir çoğu ile muhabbetimiz yoktu.Ordan bir arkadaş bana dedi ki şu kız senden hoşlanıyor.Aha dedim isteğim ayağıma kadar geldi.Ortak arkadaşlarımız çoktu ama 3 ay karşılıklı ofislerde çalıştık birbirimize selam dahi vermemiştik.

    Düşündüm taşındım aklıma bi fikir geldi.Ortak arkadaşlarımıza bunu sormaya başladım.Ee o nerde işimi var dışarımı çıktı vs.. gibi.Tabi hemen yetiştiriyor onlarda Deniz seni sordu diye Neyse kız bir gün işten ayrılmış 2 gün görmedim(ofisler ayrı olunca bide personel sayısı fazla kimin nolduğu belli olmuyordu).Arkadaşlarından bunun msn'ini aldım.O zamanda askere giderken evdeki neti kapattırmıştım.Bi cafeye gittim hemen ekledim bunu.Merhaba filan kendimi tanıttım.Yukarda arkadaşların dediği gibi bi kaç espri bi kaç muhabbet derken 2-3 gün gece cafeciyle beraber çıktım cafeden

    Tam hatırlamıyorum ya 2.gün ya 3.gündü.Aynen şu cümleyi kurdum ve msn kayıtlarını hala saklıyoruz

    "Bak ..... sana gayet açık ve net olacam.İkimizde çocuk değiliz.2-3 gündür sohbet ediyoruz ben senden çok hoşlandım.Kendi dilim döndüğünce anlatmaya çalışacam.Benden böyle değişik cümleler kurmamı bekleme.Benimle çıkarmısın, inermisin, hoplarmısın, zıplarmısın ben böyle şeyler görmedim.Seni tanıdım,hoşlandım ve sanırım seviyorum.Allah' ın izniyle seni senden istiyorum"

    Bunu yazdıktan 5 ay sonra söz, sözden 3 ay sonra nişan yaptık Geçtiğimiz Temmuz ayındada evlendik..

    Kısaca benden sana tavsiye.Birbirinizi biraz netten tanıyın.Sonra açık bi şekilde söyle.Hee bende işe yaradı diye herkeste yarayacak değil tabi.Bana göre kadınlar ne bir şekilde tavrını koyan ama biraz gizemli erkeklerden hoşlanırlar

    Hani böyle yılışmaktansa tek nefeste söylemini öneririm yinede sen bilirsin
    Belki mesajlarımda belli etmişimdir, bu yüzden direk pazartesi konuşmak istiyorum. Önceden kızı belli bi süre keserdim, sonra bilgi toplardım nasıl olduğuna bakardım vs... o zamana kadar bi bakardım kız başkasının kollarında. Pazartesi gidip konuşucam senden hoşlanıyorum eğer istersen biraz geezer dolaşırız takılırız sende istersen eğer gerisi malum...

    By_ReFLeX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne dediğini bil. saçmalarsan kızın kafasını ütülemekten başka birşey yapmazsın.
    Saçmalarsamda ne demek istediğimi anlayıp kesip atmiyicak birine benziyor.
  • 20-11-2010, 18:09:48
    #48
    Üyeliği durduruldu
    Belki incelemek istersiniz .. (bkz: http://www.itusozluk.com/goster.php/...Dlma+yollar%FD )

    ...ende kazanmıyor velakin sevende ..
  • 20-11-2010, 18:28:10
    #49
    brkO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki incelemek istersiniz .. (bkz: http://www.itusozluk.com/goster.php/...Dlma+yollar%FD )

    ...ende kazanmıyor velakin sevende ..
    Hiçmi ümit yok?
  • 20-11-2010, 20:14:07
    #50
    ben hoşlandığım kızın ne gibi şeylerle ilgilendiğini flan formspringden öğreniyorum.
    mesela bugün hangi erkek parfümünden hoşlandığını sordum. yarın gidip o parfümü alacağım.



    Bir diğer yöntem de

    Face de ilişkisi var yap o kızı seç

    eğer kabul ederse bellidir zaten etmezse bilemiyorum artık
  • 20-11-2010, 20:17:02
    #51
    gizliozne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hoşlandığım kızın ne gibi şeylerle ilgilendiğini flan formspringden öğreniyorum.
    mesela bugün hangi erkek parfümünden hoşlandığını sordum. yarın gidip o parfümü alacağım.



    Bir diğer yöntem de

    Face de ilişkisi var yap o kızı seç

    eğer kabul ederse bellidir zaten etmezse bilemiyorum artık
    Fromspringi yok, sadece facedemi takılıyosun dedim evet dedi.

    Yahu ben kızla çıkarken ilişki durumu yapalım diyorum, abim görür kuzenim görür diyip olmaz diyor çıkmadan yapmaya çalışsam neler olur kimbilir.
  • 20-11-2010, 20:39:03
    #52
    gizliozne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben hoşlandığım kızın ne gibi şeylerle ilgilendiğini flan formspringden öğreniyorum.
    mesela bugün hangi erkek parfümünden hoşlandığını sordum. yarın gidip o parfümü alacağım.



    Bir diğer yöntem de

    Face de ilişkisi var yap o kızı seç

    eğer kabul ederse bellidir zaten etmezse bilemiyorum artık
    Zekice
  • 20-11-2010, 21:33:56
    #53
    Yatirim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayında çok yalnış bi laf.
    sana göre yanlış bi laf.

    eğer erkeksen çok paran olduğunda git bütün kızları ayarlamaya çalış bak bazıları seni nasıl sap gibi ortada bırakıyor.

    eğer kızsan ve bu söze de hiç inanmıyorsan ne olduğunu pm ile iletiyim.
  • 20-11-2010, 21:38:48
    #54
    Uff ümidimi kaybetmek üzereyim, kabul etmeyeceğini bile bile konuşucam. Bu sefer konuşmamazlık etmiyicem.