Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
20-11-2010, 21:38:48
#54
EscapeLord
Uff ümidimi kaybetmek üzereyim, kabul etmeyeceğini bile bile konuşucam. Bu sefer konuşmamazlık etmiyicem.