Konu
Pazartesi kızla nasıl konuşmalıyım
21-11-2010, 20:15:01
#84
EscapeLord
Yarın için hazırlıklarımı yaptım, ilk defa kendimi çok yakışıklı hissediyorum.
Gerçi okula kadar kalırmı bu tip bilmem.
Kızın karşısına çıkıpta konuşamamak var, rezil olmak var. Off off.
Söyliyicem ama bu sefer, kaybetmiyicem.