kasma kendini rahat ol ama çokta salma kendini. en önemlisi rol yapma içten ol. geleceği varsa zaten kendisi gelir. yoksa canın saolsun. dünyanın sonu degil ya
Çok teşekkürler arkadaşlar, güzel şeyler öğrendim bu konuda. R10'u çok iyi bir şekilde temsil edicem yarın.