• 02-08-2010, 10:49:26
    #1
    Arkadaşlar bu sene ygs-lys sınavlarına girdim tercih yapabiliyorum ama puanlarım bu sene biraz düşük aof kayıt yapmayı düşünüyorum.Ama nasıl yapacam normal tercih gibi mi oluyor.Okuyan arkdaşlar bilgi verebilirmi, hangi bölüm daha iyi vs.

    Birde önümüzdeki sene tekrar öss sınavlarına girecem güzel bir yer kazanırsam tercih yapınca aof okuduğum için puan kırarlarmı?
  • 02-08-2010, 11:59:43
    #2
    Herşey normal üniversite gibi. 4 yıllık işletme bölümü tavsiye ederim. Seneye yeni bölüme girersen puanında düşme olur diye biliyorum.
  • 02-08-2010, 12:10:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    4yıllık aöf işletme okusak boşa mı okumuş oluruz ? üniversiteli olmamış mı oluruz ? birde kayıt için sınavdan puan almak şart mı ? askerlik 6 ay mı ? bunları cevaplayan olursa sevinirim
  • 02-08-2010, 12:15:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4yıllık aöf işletme okusak boşa mı okumuş oluruz ? üniversiteli olmamış mı oluruz ? birde kayıt için sınavdan puan almak şart mı ? askerlik 6 ay mı ? bunları cevaplayan olursa sevinirim
    Universite mezunu sıfatında oluyorsunuz. Kısa dönem yaparsınız. Barajı gecmeniz yeterli kayıt için.
  • 02-08-2010, 12:33:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Universite mezunu sıfatında oluyorsunuz. Kısa dönem yaparsınız. Barajı gecmeniz yeterli kayıt için.
    mezun olduğu yer anadolu üniversitesi olarak mı geçiyor ?
    derse girme olayı var mı ? yoksa kitapları alıp evde çalışığ sınavlara mı giriyorsunuz ?

    4 seneyi buna harcamaya değer mi acaba ?
  • 02-08-2010, 12:38:18
    #6
    LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mezun olduğu yer anadolu üniversitesi olarak mı geçiyor ?
    derse girme olayı var mı ? yoksa kitapları alıp evde çalışığ sınavlara mı giriyorsunuz ?

    4 seneyi buna harcamaya değer mi acaba ?
    Anadolu üniversitesi diye geçiyor. Derse girme durum yok. Evde ya da dershanede çalışarak giriyorsun. 4 seneyi harcamaya elbette değer. Sonuçta üniversite mezunu oluyorsun. Hiç değilse iş bulamazsan bile üniversite mezunu bir işsiz olursun
  • 02-08-2010, 12:51:10
    #7
    Nette biraz araştırdım ösym klavuzunda Anadolu Üniversitesi açıköğretim bölümleri var burdan normal tercih yapıyoruz.Daha sonra kayıt tarihlerinde aöf bürolarından normal kayıt yapılıyormuş.

    Ama önümüzdeki sene öss sınavlarına tekrar hazırlanacam.Puan kırılıyorsa kötü olur.Kararsız kaldım:S
  • 02-08-2010, 12:52:46
    #8
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anadolu üniversitesi diye geçiyor. Derse girme durum yok. Evde ya da dershanede çalışarak giriyorsun. 4 seneyi harcamaya elbette değer. Sonuçta üniversite mezunu oluyorsun. Hiç değilse iş bulamazsan bile üniversite mezunu bir işsiz olursun
    Hafta sonları belli illerde derslere giriliyor diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum.
  • 02-08-2010, 13:01:17
    #9
    uzaklar123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafta sonları belli illerde derslere giriliyor diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum.
    Evet, bende duydum onu