Arkadaşlar bu sene ygs-lys sınavlarına girdim tercih yapabiliyorum ama puanlarım bu sene biraz düşük aof kayıt yapmayı düşünüyorum.Ama nasıl yapacam normal tercih gibi mi oluyor.Okuyan arkdaşlar bilgi verebilirmi, hangi bölüm daha iyi vs.
Birde önümüzdeki sene tekrar öss sınavlarına girecem güzel bir yer kazanırsam tercih yapınca aof okuduğum için puan kırarlarmı?
Aöf hakkında yardımcı olurmusunuz
10
●580
- 02-08-2010, 12:15:31Üyeliği durdurulduUniversite mezunu sıfatında oluyorsunuz. Kısa dönem yaparsınız. Barajı gecmeniz yeterli kayıt için.LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2010, 12:33:07Üyeliği durduruldumezun olduğu yer anadolu üniversitesi olarak mı geçiyor ?loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
derse girme olayı var mı ? yoksa kitapları alıp evde çalışığ sınavlara mı giriyorsunuz ?
4 seneyi buna harcamaya değer mi acaba ? - 02-08-2010, 12:38:18Anadolu üniversitesi diye geçiyor. Derse girme durum yok. Evde ya da dershanede çalışarak giriyorsun. 4 seneyi harcamaya elbette değer. Sonuçta üniversite mezunu oluyorsun. Hiç değilse iş bulamazsan bile üniversite mezunu bir işsiz olursunLeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2010, 12:51:10Nette biraz araştırdım ösym klavuzunda Anadolu Üniversitesi açıköğretim bölümleri var burdan normal tercih yapıyoruz.Daha sonra kayıt tarihlerinde aöf bürolarından normal kayıt yapılıyormuş.
Ama önümüzdeki sene öss sınavlarına tekrar hazırlanacam.Puan kırılıyorsa kötü olur.Kararsız kaldım:S - 02-08-2010, 12:52:46Hafta sonları belli illerde derslere giriliyor diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum.Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-08-2010, 13:01:17Evet, bende duydum onuuzaklar123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle