LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mezun olduğu yer anadolu üniversitesi olarak mı geçiyor ?
derse girme olayı var mı ? yoksa kitapları alıp evde çalışığ sınavlara mı giriyorsunuz ?

4 seneyi buna harcamaya değer mi acaba ?
Anadolu üniversitesi diye geçiyor. Derse girme durum yok. Evde ya da dershanede çalışarak giriyorsun. 4 seneyi harcamaya elbette değer. Sonuçta üniversite mezunu oluyorsun. Hiç değilse iş bulamazsan bile üniversite mezunu bir işsiz olursun