Arkadaşlar bu sene ygs-lys sınavlarına girdim tercih yapabiliyorum ama puanlarım bu sene biraz düşük aof kayıt yapmayı düşünüyorum.Ama nasıl yapacam normal tercih gibi mi oluyor.Okuyan arkdaşlar bilgi verebilirmi, hangi bölüm daha iyi vs.
Birde önümüzdeki sene tekrar öss sınavlarına girecem güzel bir yer kazanırsam tercih yapınca aof okuduğum için puan kırarlarmı?