Anadolu üniversitesi diye geçiyor. Derse girme durum yok. Evde ya da dershanede çalışarak giriyorsun. 4 seneyi harcamaya elbette değer. Sonuçta üniversite mezunu oluyorsun. Hiç değilse iş bulamazsan bile üniversite mezunu bir işsiz olursun
Hafta sonları belli illerde derslere giriliyor diye duydum ama ne kadar doğru bilmiyorum.