loreafro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Universite mezunu sıfatında oluyorsunuz. Kısa dönem yaparsınız. Barajı gecmeniz yeterli kayıt için.
mezun olduğu yer anadolu üniversitesi olarak mı geçiyor ?
derse girme olayı var mı ? yoksa kitapları alıp evde çalışığ sınavlara mı giriyorsunuz ?

4 seneyi buna harcamaya değer mi acaba ?