4yıllık aöf işletme okusak boşa mı okumuş oluruz ? üniversiteli olmamış mı oluruz ? birde kayıt için sınavdan puan almak şart mı ? askerlik 6 ay mı ? bunları cevaplayan olursa sevinirim