Konu
Aöf hakkında yardımcı olurmusunuz
02-08-2010, 11:59:43
#2
Pasaj
Herşey normal üniversite gibi. 4 yıllık işletme bölümü tavsiye ederim. Seneye yeni bölüme girersen puanında düşme olur diye biliyorum.