Nette biraz araştırdım ösym klavuzunda Anadolu Üniversitesi açıköğretim bölümleri var burdan normal tercih yapıyoruz.Daha sonra kayıt tarihlerinde aöf bürolarından normal kayıt yapılıyormuş.
Ama önümüzdeki sene öss sınavlarına tekrar hazırlanacam.Puan kırılıyorsa kötü olur.Kararsız kaldım:S