LeFleur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4yıllık aöf işletme okusak boşa mı okumuş oluruz ? üniversiteli olmamış mı oluruz ? birde kayıt için sınavdan puan almak şart mı ? askerlik 6 ay mı ? bunları cevaplayan olursa sevinirim
Universite mezunu sıfatında oluyorsunuz. Kısa dönem yaparsınız. Barajı gecmeniz yeterli kayıt için.