5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
42
●3.606
- 29-07-2010, 20:07:44telefonumu seviyorum ben. gece flaşsız çekiyorum genelde. kedimin gözü çok parlıyor flaş açınca. Yine de oldukça güzel sonuçlar elde ediyorum. en son resim faciam dışında her şey güzel. resimde ışık mı yansımış nolmuştu dün ruh sandık
- 29-07-2010, 20:15:06Ekran titreşimini maximuma ayarladım ben. dokundukça vızztt vızztt ediyor harika oluyor. çok zevkli. Gerçekten çok zevkli ve güzel. Algılaması anlık hızlı yani. Mesaj için 3 klavye seçeneği var zaten.KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
uygun olanı seçebilirsin. ben çok keyif alıyorum kullanırken. mesajları bızzz bızzz hemen yazıp yolluyorum.t9 kullanan biri kesinlikle çok hızlı ve keyifli mesajlaşır. - 29-07-2010, 20:24:06bunca yıldırda şu t9 u hiç kullanmadım
uzun uzun yazıyorum mektup yazar gibi.Artık baş parmaklarım acıyor dokunmatiğe geçeyimde işaret parmağımla yazayım artık yoksa baş parmağı kesip atcaz
telefon olarak nokiacıyımdır.Fiyatıda çok iyi özelliklerine göre,en önemli beklentim zaten geniş ve dokunmatik ekran,şarjıda iyi gidiyorsa tamamdır.Ufak telefondan internete girmekte göz yoruyor yazıları okurken falan bu telefon tam ideal o konuda da. - 29-07-2010, 20:35:53Üyeliği durduruldusesli "hrflri atlyp" yazınca daha hızlı yazanlar var, ben gibiteknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2010, 20:41:56Allahtan bana öyle mesaj gelmiyor. Okuyana kadar canım çıkar dateknotek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-07-2010, 20:45:14Öyle alışmışım t9 a hiç alışamadım ya.Özellikle son 5-6 yıldır yoğun sms atan biriyim alışınca zor gelmiyor artık.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neyse bütçemi ayarlıyayım da bi 5800 alayım
daha pahalı telefon alamayacağıma göre en iyi tercih bu olacak.
zor öteki türlü ya