• 29-07-2010, 20:07:44
    #28
    telefonumu seviyorum ben. gece flaşsız çekiyorum genelde. kedimin gözü çok parlıyor flaş açınca. Yine de oldukça güzel sonuçlar elde ediyorum. en son resim faciam dışında her şey güzel. resimde ışık mı yansımış nolmuştu dün ruh sandık
  • 29-07-2010, 20:11:43
    #29
    dokunmatiği nasıl peki? heryerde yazılanı dikkat etmemeye çalışsamda kimisi herhalde iphone da kullandığından ona göre kıyaslıyor ama normalde nasıl kullanışlı mı çok mesaj yazan birine göre ? resim pekte önemli değil benim için ayda yılda 1 çekiyorum resim
  • 29-07-2010, 20:15:06
    #30
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dokunmatiği nasıl peki? heryerde yazılanı dikkat etmemeye çalışsamda kimisi herhalde iphone da kullandığından ona göre kıyaslıyor ama normalde nasıl kullanışlı mı çok mesaj yazan birine göre ? resim pekte önemli değil benim için ayda yılda 1 çekiyorum resim
    Ekran titreşimini maximuma ayarladım ben. dokundukça vızztt vızztt ediyor harika oluyor. çok zevkli. Gerçekten çok zevkli ve güzel. Algılaması anlık hızlı yani. Mesaj için 3 klavye seçeneği var zaten.

    uygun olanı seçebilirsin. ben çok keyif alıyorum kullanırken. mesajları bızzz bızzz hemen yazıp yolluyorum.t9 kullanan biri kesinlikle çok hızlı ve keyifli mesajlaşır.
  • 29-07-2010, 20:24:06
    #31
    bunca yıldırda şu t9 u hiç kullanmadım uzun uzun yazıyorum mektup yazar gibi.Artık baş parmaklarım acıyor dokunmatiğe geçeyimde işaret parmağımla yazayım artık yoksa baş parmağı kesip atcaz

    telefon olarak nokiacıyımdır.Fiyatıda çok iyi özelliklerine göre,en önemli beklentim zaten geniş ve dokunmatik ekran,şarjıda iyi gidiyorsa tamamdır.Ufak telefondan internete girmekte göz yoruyor yazıları okurken falan bu telefon tam ideal o konuda da.
  • 29-07-2010, 20:27:00
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Dostum resmen makro çekmişsin. Bu kalitede makro çeken bir telin kamerasına kötü demek zaten mantıksız bir olay olur.
  • 29-07-2010, 20:31:06
    #33
    t9 kullanmayanlara şaşıyorum zor öteki türlü ya
  • 29-07-2010, 20:35:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    t9 kullanmayanlara şaşıyorum zor öteki türlü ya
    sesli "hrflri atlyp" yazınca daha hızlı yazanlar var, ben gibi
  • 29-07-2010, 20:41:56
    #35
    teknotek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sesli "hrflri atlyp" yazınca daha hızlı yazanlar var, ben gibi
    Allahtan bana öyle mesaj gelmiyor. Okuyana kadar canım çıkar da
  • 29-07-2010, 20:45:14
    #36
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    t9 kullanmayanlara şaşıyorum zor öteki türlü ya
    Öyle alışmışım t9 a hiç alışamadım ya.Özellikle son 5-6 yıldır yoğun sms atan biriyim alışınca zor gelmiyor artık.

    Neyse bütçemi ayarlıyayım da bi 5800 alayım daha pahalı telefon alamayacağıma göre en iyi tercih bu olacak.