dokunmatiği nasıl peki? heryerde yazılanı dikkat etmemeye çalışsamda kimisi herhalde iphone da kullandığından ona göre kıyaslıyor ama normalde nasıl kullanışlı mı çok mesaj yazan birine göre ? resim pekte önemli değil benim için ayda yılda 1 çekiyorum resim