bunca yıldırda şu t9 u hiç kullanmadım

uzun uzun yazıyorum mektup yazar gibi.Artık baş parmaklarım acıyor dokunmatiğe geçeyimde işaret parmağımla yazayım artık yoksa baş parmağı kesip atcaz
telefon olarak nokiacıyımdır.Fiyatıda çok iyi özelliklerine göre,en önemli beklentim zaten geniş ve dokunmatik ekran,şarjıda iyi gidiyorsa tamamdır.Ufak telefondan internete girmekte göz yoruyor yazıları okurken falan bu telefon tam ideal o konuda da.