Konu
5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
29-07-2010, 20:27:00
#32
teknotek
Üyeliği durduruldu
Dostum resmen makro çekmişsin. Bu kalitede makro çeken bir telin kamerasına kötü demek zaten mantıksız bir olay olur.