dokunmatiği nasıl peki? heryerde yazılanı dikkat etmemeye çalışsamda kimisi herhalde iphone da kullandığından ona göre kıyaslıyor ama normalde nasıl kullanışlı mı çok mesaj yazan birine göre ? resim pekte önemli değil benim için ayda yılda 1 çekiyorum resim
Ekran titreşimini maximuma ayarladım ben. dokundukça vızztt vızztt ediyor harika oluyor. çok zevkli. Gerçekten çok zevkli ve güzel. Algılaması anlık hızlı yani. Mesaj için 3 klavye seçeneği var zaten.
uygun olanı seçebilirsin. ben çok keyif alıyorum kullanırken. mesajları bızzz bızzz hemen yazıp yolluyorum.t9 kullanan biri kesinlikle çok hızlı ve keyifli mesajlaşır.