• 29-07-2010, 22:38:38
    #37
    5800 kamerası harbiden kötü ama açık havada çekersem ben de güzel diyorum. Önemli olan evde odanın içerisinde doğru düzgün çekmesi
  • 29-07-2010, 23:58:50
    #38
    efskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 kamerası harbiden kötü ama açık havada çekersem ben de güzel diyorum. Önemli olan evde odanın içerisinde doğru düzgün çekmesi
    Evet çok doğru.Güneşli havada bomba gibi ama evde çektiği beş para etmez.
  • 30-07-2010, 11:28:21
    #39
    N82 Gece Çekimi

    ortada zippo yanıyordu karanlık olduğundan, öylece kaldı flaş patlayınca
  • 02-08-2010, 12:38:56
    #40


    N73 çekimi.
  • 15-08-2010, 01:03:31
    #41
    5800 ile gece çekimi arkadaşlar. nasıl sizce ?
  • 15-08-2010, 01:21:45
    #42
    MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5800 ile gece çekimi arkadaşlar. nasıl sizce ?
    Telefonun kamerasından mı senin karizmandan mı çözemedim ama çok iyi çekilmiş fotoğraf, bi' de aydınlık olsa ne olurdu kim bilir
  • 15-08-2010, 01:55:20
    #43
    LincolnSamet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonun kamerasından mı senin karizmandan mı çözemedim ama çok iyi çekilmiş fotoğraf, bi' de aydınlık olsa ne olurdu kim bilir
    böylesi daha iyi dostum. ışık gölge açısı falan iyi ayarlanmış. telefona kötü diyenlere bir örnek..