5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :) - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
42
●
3.606
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
1
2
3
4
5
29-07-2010, 22:38:38
#37
efskral
5800 kamerası harbiden kötü
ama açık havada çekersem ben de güzel diyorum. Önemli olan evde odanın içerisinde doğru düzgün çekmesi
29-07-2010, 23:58:50
#38
redworm13
efskral adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5800 kamerası harbiden kötü
ama açık havada çekersem ben de güzel diyorum. Önemli olan evde odanın içerisinde doğru düzgün çekmesi
Evet çok doğru.Güneşli havada bomba gibi ama evde çektiği beş para etmez.
30-07-2010, 11:28:21
#39
seemsiyah
N82
Gece Çekimi
ortada zippo yanıyordu karanlık olduğundan, öylece kaldı flaş patlayınca
02-08-2010, 12:38:56
#40
BlancVier
N73 çekimi.
15-08-2010, 01:03:31
#41
MicroChip
5800 ile gece çekimi arkadaşlar. nasıl sizce ?
15-08-2010, 01:21:45
#42
LincolnSamet
MicroChip adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
5800 ile gece çekimi arkadaşlar. nasıl sizce ?
Telefonun kamerasından mı senin karizmandan mı çözemedim ama çok iyi çekilmiş fotoğraf, bi' de aydınlık olsa ne olurdu kim bilir
15-08-2010, 01:55:20
#43
MicroChip
LincolnSamet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Telefonun kamerasından mı senin karizmandan mı çözemedim ama çok iyi çekilmiş fotoğraf, bi' de aydınlık olsa ne olurdu kim bilir
böylesi daha iyi dostum. ışık gölge açısı falan iyi ayarlanmış. telefona kötü diyenlere bir örnek..
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler