MicroChip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5800 ile gece çekimi arkadaşlar. nasıl sizce ?
Telefonun kamerasından mı senin karizmandan mı çözemedim ama çok iyi çekilmiş fotoğraf, bi' de aydınlık olsa ne olurdu kim bilir