5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
42
●3.606
- 29-07-2010, 16:47:02Üyeliği durdurulduGündüz-Dışarıda şaheser....Ama gece dışarıda veya ışıkta berbat.
- 29-07-2010, 16:50:36Sony ericsson telefonların kameraları üstüne telefon kamerası tanımam
2mp kameralar 6mp gibi çekiyor.
- 29-07-2010, 19:12:09Evet aslında tam yorum bu.Birkaç kişiden de böyle duydum açık havada gündüz gayet iyi ama ev içinde hafif kapalı alanlarda ve gece dışarda resim kalitesi çok düşükmüş.OzisDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim için telefonda resim çekmek okadar önemli değilde işin profesyonelleri böyle diyor
