• 29-07-2010, 16:33:29
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kötü demiyorumda bunun aynısını benim d900i de çekiyor
  • 29-07-2010, 16:47:02
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Gündüz-Dışarıda şaheser....Ama gece dışarıda veya ışıkta berbat.
  • 29-07-2010, 16:47:04
    #21
    Üyeliği durduruldu
    çekmesini bilmek lazım tabi
  • 29-07-2010, 16:50:36
    #22
    Sony ericsson telefonların kameraları üstüne telefon kamerası tanımam 2mp kameralar 6mp gibi çekiyor.
  • 29-07-2010, 17:01:39
    #23
    Hocam sen fotoğrafçılığa başla

    Gerçekten profesyonel çekimler
  • 29-07-2010, 18:37:08
    #24
    gün ışığından yararlanmış fotolar hoş
  • 29-07-2010, 18:52:03
    #25
    gece çekimini görelim, bakalım nasıl çekiyor
  • 29-07-2010, 19:11:37
    #26
    Meta ADS Hizmetleri
    Benim 5800 suya düştü beyler

    1 Aydır tamirde, gelsin o zaman görün siz fotoları
  • 29-07-2010, 19:12:09
    #27
    OzisDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gündüz-Dışarıda şaheser....Ama gece dışarıda veya ışıkta berbat.
    Evet aslında tam yorum bu.Birkaç kişiden de böyle duydum açık havada gündüz gayet iyi ama ev içinde hafif kapalı alanlarda ve gece dışarda resim kalitesi çok düşükmüş.

    Benim için telefonda resim çekmek okadar önemli değilde işin profesyonelleri böyle diyor