Konu
5800 Kamera Kötü Diyenlere Gelsin.... :)
29-07-2010, 16:33:29
#19
Hünkar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
kötü demiyorumda bunun aynısını benim d900i de çekiyor