OzisDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gündüz-Dışarıda şaheser....Ama gece dışarıda veya ışıkta berbat.
Evet aslında tam yorum bu.Birkaç kişiden de böyle duydum açık havada gündüz gayet iyi ama ev içinde hafif kapalı alanlarda ve gece dışarda resim kalitesi çok düşükmüş.

Benim için telefonda resim çekmek okadar önemli değilde işin profesyonelleri böyle diyor